ΩΡΩΠΟΣ

Και να που το ΚΤΕΛ “ξαναχτύπησε”. Αστική Συγκοινωνία τώρα, έτσι ώστε το ΚΤΕΛ να σταματήσει να νοιώθει και να είναι ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ.

Είχε πολύ καιρό να χτυπήσει το ΚΤΕΛ και οι υπέροχοι τρόποι του. Ίσως αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το ότι πολύς κόσμος το έχει εγκαταλείψει και έχει βρει άλλους τρόπους να εξυπηρετείται. Γεγονός πάντως είναι πως οι ιθύνοντες του ΚΤΕΛ σε κάθε ευκαιρία επιδεικνύουν συμπεριφορά αποικιοκρατικών καταστάσεων, γνωρίζοντας βεβαίως πως το ΚΤΕΛ αποτελεί μονοπώλιο στις μετακινήσεις της περιοχής μας.

Θυμόμαστε όλοι στην αρχή του Lockdown το απίστευτο «κουτσούρεμα» των δρομολογίων, που με την δικαιολογία της μείωσης των επιβατών, μετέτρεψε την μετάβαση στην Αθήνα σε μια απίστευτη περιπέτεια για όποιον ήταν υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Η Απάντηση δε ήταν πως δεν συμφέρει να έχουμε άλλα δρομολόγια μιας και δεν έχει κόσμο. Λες και τόσα χρόνια που μεταφέρει υπεράριθμους επιβάτες και έχει υπερκέρδη κάποια στιγμή μείωσε την τιμή του εισιτηρίου προκειμένου να ευχαριστήσεις τους ταλαιπωρημένους επιβάτες. Στην τελική αν οι ιθύνοντες του ΚΤΕΛ θεωρούν πως η λεωφορειακή γραμμή του Ωρωπού δεν συμφέρει, ας την εγκαταλείψουν και ας απελευθερώσουν και τους πολίτες του Ωρωπού. Είναι απολύτως βέβαιο πως έτσι θα βρεθεί άλλη λύση, που θα είναι πολύ καλύτερη από το «καθεστώς» ΚΤΕΛ.

Σήμερα λοιπόν διαβάζουμε για νέο «κατόρθωμα» των μελών του ΚΤΕΛ. Σε πρωινό δρομολόγιο που οι θέσεις ,όπως μας καταγγέλλετε, ήταν καλυμμένες ολοκληρωτικά, χωρίς να υπάρχουν οι απαραίτητες και επιβαλλόμενες αποστάσεις, μια επιβάτης τόλμησε να διαμαρτυρηθεί απολύτως δικαιολογημένα. Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι αρμόδιοι του λεωφορείου την «αποβίβασαν» στις 6.30 το πρωί στο πουθενά (μεταξύ Καπανδριτίου και Αγίου Στεφάνου). Απίστευτη και  αχαρακτήριστη συμπεριφορά, απέναντι σε εργαζομένους και σε ανθρώπους που εδώ και χρόνια συντηρούν πλουσιοπάροχα το ΚΤΕΛ, πληρώνοντας εισιτήριο «πολυτελείας» για μετακίνηση της «σειράς». Πιστεύω πως αυτή η ενέργεια θα πρέπει να ελεγχθεί για το πόσο επιτρεπτή και νόμιμη είναι.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Η Αστική Συγκοινωνία σταματά στο συνοικισμό των Ποντίων στον Άγιο Στέφανο και συγκεκριμένα το 509, που ξεκινά από το Ζηρίνειο στην Κηφισιά. Το «τέρμα» στον οικισμό των Ποντίων απέχει από τα σύνορα του Δήμου Ωρωπού ακριβώς 150 μέτρα(ναι δεν διαβάσατε λάθος ,150 μέτρα). Με συντονισμένες ενέργειές, με παρεμβάσεις καίριες και καταλυτικές να πιεστούν οι αρμόδιοι να επεκτείνουν την Αστική Συγκοινωνία μέχρι την παραλία. Όταν αυτό επιτευχθεί τότε θα βρεθούν και οι τρόποι που τα χωριά θα εξυπηρετούνται προκειμένου να φτάνουν οι κάτοικοι σε καθορισμένες στάσεις του Αστικού.

Όσα πιο πάνω αναφέρω δεν είναι εύκολα. Έχουν πολύ δρόμο, θα βρεθούν αντιμέτωπα με καταστάσεις κατεστημένες και θα πρέπει να ξεπεράσουν τεράστιες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Όμως κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει η αρχή. Η Δημοτική αρχή έχει αποδείξει πως ακούει το λαϊκό «παράπονο». Ας το κάνει και τώρα και ας μπει μπροστάρης στην επίλυση ενός προβλήματος που εδώ και δεκαετίες ταλανίζει την περιοχή μας. Δεν είναι αυτή αρμόδια, ούτε μπορεί αυτή να καθορίσει τα δρομολόγια και τις όποιες διαδικασίες. Μπορεί όμως να τα διεκδικήσει. Μαζί με τον κόσμο όμως. Γιατί στο σημείο αυτό θα ήθελα να υπενθυμίσω πως όταν στην αρχή της καραντίνας είχες γίνει από τον Δήμο, μια προσπάθεια καταγραφής των ανθρώπων που χρησιμοποιούν καθημερινά τα λεωφορεία, από ότι είχα ενημερωθεί μόνο λίγες δεκάδες είχαν ανταποκριθεί. Η πλειοψηφία δεν συμμετείχε. Άρα θα πρέπει σαν πολίτες  να βάλουμε και εμείς πλάτη. Μόνο με κοινή προσπάθεια μπορεί κάποια στιγμή η Αστική Συγκοινωνία να έρθει στον Δήμο Ωρωπού.

Εννοείτε βεβαίως πως δεν λέμε να καταργηθεί το ΚΤΕΛ και να μείνουν έτσι χωρίς δουλειά όσοι σήμερα εργάζονται σε αυτό. Να παραμείνει και στο πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού να προσαρμόσει τιμές και υπηρεσίες, προκειμένου να διατηρήσει κομμάτι του επιβατικού κοινού. Άλλωστε όπως έχει αποδείξει η Ιστορία, υπάρχει ζωή και μετά τα ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ………..

ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΩΡΩΠΟΥ,ΤΩΡΑ!

Ζαφείρης Στέφανος.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button